Wordt vervoer met commerciële goederen beïnvloed?
Elke passagier die met commerciële of verhuisgoederen reist, moet vooraf contact opnemen met de vrachtafdeling van Stena Line (tel: 0174 - 315 858). De passagier zal ten behoeve van de commerciële goederen een account moeten openen en toegang hebben tot Portbase, dan wel een ferry agent in te schakelen ten behoeve van de boeking en de douane aangifte. Dit kan uitsluitend via onze vrachtafdeling.
Het is de verantwoordelijkheid van de passagier om via de juiste Stena Line-afdeling te boeken en de nodige douaneaangiften te doen.
Mocht je goederen vervoeren zoals handelsmonsters, tentoonstellingsgoederen en beroepsmaterialen dan dien je een ATA carnet te gebruiken. Voor meer informatie over het ATA carnet zie website KVK.nl.
Als je niet over de benodigde boekingen en documenten beschikt, kunnen wij je niet inchecken. Stena Line behoudt zich tevens het recht voor om je het recht op toegang tot onze terminals te weigeren indien de aangiftes en boekingen niet voldoen en om eventueel passagiers terug te sturen naar hun haven van vertrek (op kosten van de passagier) als ze door de douane in de haven van aankomst worden geweigerd wegens niet-naleving.
Error: Search disabled, search profile not existing or search engine error