Zoek & boek

Informatie over het coronavirus (COVID-19)


Welke voorzorgsmaatregelen zijn genomen aan boord op de route Hoek van Holland-Harwich?

Op de route Hoek van Holland-Harwich nemen we de volgende maatregelen om je een veilige en comfortabele overtocht te bieden.

  • Extra hygiëne- en veiligheidsmaatregelen die op alle Stena Line ferry's worden toegepast
  • Beperking van het aantal passagiers om ‘social distancing’ te garanderen
  • Beperking van het aantal faciliteiten dat aan boord beschikbaar is

Metropolitan Restaurant

Gesloten

Metropolitan Bar

 

Gesloten

Casino

 

Speeltafels zijn gesloten, speel/gokautomaten kunnen nog steeds worden gebruikt, mits je de 2m afstand in acht neemt. Het is niet mogelijk muntgeld te wisselen voor papiergeld.

Riva Bar

 

Open

Taste Restaurant

 

Je moet je handen schoon maken

   

Warm voedsel wordt op een tafel geserveerd. Je kunt dit zelf afhalen.

   

Koude schotels worden uitsluitend geserveerd door het personeel.

   

Voorverpakt voedsel/dranken kun je zelf pakken

Taste Plus Restaurant

 

Open

Happy Kids Corner

 

Gesloten

Teen Town

 

Gesloten

ATM geldautomaat

 

Open tot 1 uur voor aankomst

Guest Services

 

Open, inclusief verkoop van etenswaren/drankjes

C-View Bar

 

Gesloten

Stena Plus Lounge

 

Open, geen tijdschriften, kranten en zelfbediening. Beperkte beschikbaarheid

Living Room

 

Open

Shop

 

Open. Maximaal 7 klanten per keer in de winkel. Je moet voor betreden je handen desinfecteren. Gebruik van een winkelmandje is verplicht. Beperk je winkeltijd tot maximaal 5 minuten.

Barista

 

Open

Bioscoop

 

Open


Gasten met een reservering in het Metropolitan restaurant kunnen terecht in het Taste buffet restaurant. Je kunt daar eten en drinken voor het bedrag van je reservering in het Metropolitan. Aan de kassa hoef je hiervoor alleen de bevestiging van jou boeking in het Metropolitan restaurant te tonen. Wij willen je erop wijzen dat er geen restitutie zal plaatsvinden. Besteed het volledige bedrag.