Wat zijn de verschillende betalingsmogelijkheden voor mijn boeking?
INTERNET
Alle boekingen die via internet gemaakt worden kunnen gedeeltelijk of geheel voldaan worden. Stena Line werkt met flexibele vanaf tarieven die naarmate de datum van vertrek nadert en er meer boekingen zijn gemaakt op een afvaart kunnen oplopen. Niet betaalde boekingen worden weer uit het systeem verwijderd, zodat een ander het eventueel voordeligere tarief weer kan boeken.
-
iDEAL Internet bankieren
In het online boekingssysteem kun je naast Credit Card ook met iDEAL (internet bankieren) betalen. Boeken en betalen is mogelijk tot vlak voor vertrek. Op dit moment werken de volgende banken hier aan mee:

-
Credit Card
De volgende Credit Cards worden geaccepteerd:

KLANT CONTACT CENTER
Mocht je niet met Credit Card of iDEAL willen of kunnen betalen, neem dan contact op met het Klant Contact Center via 0174 - 315 811 om je boeking te maken. Bij boekingen gemaakt via het Call Center wordt €15 administratiekosten in rekening gebracht. Via het Call Center kun je op de volgende manieren je boeking betalen:
Contant
Onze Economy, Flexi en Premium producten kunnen niet contant worden voldaan.
Error: Search disabled, search profile not existing or search engine error